Utskjutning i Sthlm

Så var det Juldagen och dags för utskjutning.

Inte alls speciellt pigg, men gjorde mig i ordning ändå, tog med mig en flaska
vin och åkte bort till Lillebror och hans vänner. Lutade mig tillbaka i en skön fotölj
och tittade på fyllskallarna innan vi alla hoppade in i en taxi och åkte in till stan
och Oxid till att börja med. Smarriga äppelkakeshots och goda drinkar.

Tog mig sedan bort till Ambassadeur där jag mötte upp alla trillingarna,
Amanda
, Emmelie och deras vänner - dansade runt inne på Red Room till sent!

Hamnade hos en korvgubbe där jag hittade massa trevliga människor ..
7Eleven fick sig ett besök och så stötte jag på Issa (igen) utanför Donken där vi
letade nummer och snackade strunt innan vi hoppade in i en taxi tillsammans och
åkte iväg. Morgonen därpå vaknade jag alldeles för tidigt för att ha kommit hem
klockan 6:30. Låg kvar i sängen till 12-rycket då Camilla plockade upp mig och
körde bort till Jockes butik där vi handlade mat och chips. Hyrde med oss 2 filmer
på vägen hem till henne, kikade på den första och sen lagade hon korvstroganoff
till mig som vi åt till andra filmen. Bortskämd till tusen! mysig måndagskväll ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback