Nyårsfirandet 2011

GOTT NYTT ÅR ALLA GLADA VÄNNER c",)

Förra veckan hann vi med en bio tillsammans!
Jag, Tess, Cam, Tompa, Jocke, Simon och Begy (+ popcorn såklart).
Vi såg Sherlock Holmes II som var helt OK, men inte lika bra som den första.

Har även spenderat en helmysig kväll hemma hos Isabelle med god middag,
kokhett te, frysta jordgubbar överdragna med yoghurt, alltför många cigg i
köksfönstret och en massa mysigt snack om allt och ingenting.

Nyårsafton 2011.
Hade tänkt sitta hemma i soffan och glo på TV, men ändrade mig och hamnade
hemma hos Simon(s föräldrar) i Segeltorp där det bjöds på champagne,
trerätters middag med gratinerad hummer till förrätt, kalvytterfilé med
potatisgratäng till varmrätt och panacotta till efterrätt.

12-slaget firade vi hemma hos Begy med en massa fina raketer.

Senare under natten promenerade vi hem till någons vän där jag kände mig
väldigt gammal och började därför röra mig hemåt. Liftade med en trevlig tjej som
släppte mig i Stuvsta Centrum. Hemma efter klockan tre någon gång, somnade
med huvudvärk och vaknade tyvärr likadant i morse.
2 piller senare och lite mer sömn så var den dock som bortblåst.

2012
-01-01 idag - ett nytt år med nya möjligheter. Allt det du vill kan du få.

1 vecka kvar på hemmaplan, sen är det dags att åka tillbaka till Malta och allt
som hör till. Som vanligt kommer jag lämna med blandade känslor. Både vill hem
och stanna kvar hemma. Men det behöver jag inte tänka på ännu, tiden som är
kvar ska jag ta hand om på bästa sätt med en massa inplanerade middagar och
trevliga möten, födelsedagsfiranden, en och annan promenad och en massa mys!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback