1 liten pluttdag kvar

Nu är det inte långt kvar på denna semester.

Som jag känner just nu vill jag verkligen inte åka tillbaka hem!
Men så vet jag att jag mår bra på den där lilla ön, med alla trevliga människor,
jobbet, och såklart lilla familjen.

Camilla skrev i sin blogg att jag kanske kommer hem under 2012.
& jag hoppas verkligen att det blir så. I sådant fall blir det i slutet av året - eller
kanske början utav nästa? Ja, man vet aldrig. Jag hinner säkert ångra mig 10
gånger till innan dess. Det är inte alltid så lätt att veta vad man vill syssla med ..

Men det märker vi. Nu ska ni få se lite bilder från den här veckan.
Har äntligen (onsdag) hämtat hem min kamera som lagats och nu fungerar felfritt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback