Bio och popcorn

Mästerkocken står och lagar soppa på en spik.
Ikväll blir det bio (popcorn!), vi ska se The Devils Double.

Om ni undrar vad jag har sysselsatt mig med idag så ska jag berätta nu!
(& är du inte det minsta intresserad borde du inte har börjat läsa från början) ..

Klev upp alldeles för tidigt för att elektrikern kom förbi och fixade AC:n - TACK!
Senare en shoppingtur som jag är himla stolt över. Nya träningsskor som jag inte
ska torka i tumlaren hur blöta dom än blir, en blommig långklänning nedsatt till en
löjlig summa, en randig kofta i glada färger, en röd klänning och en vit skorta med
grå krage. Efter det var det dags för ett dopp i det blå och lite sol på det.

Nu snart middag som sagt, sedan dags att promenixa till St Julians. Hej så länge!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback