Musikquiz och biohelg

I helgen hade jag planerat att ta det lugnt. Det gick halvbra.

Fredag. Inte lugn. Började med terrassfest på jobbet, musikquiz och för
mycket vin i glaset. Trevligt som bara den! (trots att vi inte vann). Hem snabbt
och göra mig i ordning och sedan plocka upp Carl i en taxi och åka till Hugos.
Där det inte var en jävel! Vandrade runt och letade efter våra arbetskamrater,
men dom fanns ingenstans, så vi satte oss i trappan på Juuls och snackade skit
tills Erik och hans vän hittades oss och vi gick till 22:an. Första gången jag var
där sedan jag flyttade hit, och jag hade supertrevligt! Gick till Nordic+ och så
Native för att dricka drinkar och säga hej, sedan åkte jag hem. Hemma innan 4!

(har stulit några bilder från Alison som kommer i nästa inlägg)

Bra jobbat tänkte jag, men var fortfarande lika seg när jag vaknade i lördags ..

En helseg dag som mestadels spenderades i sängen, med ett litet avbrott på
kvällen för en bio med min man. Vi såg The Inbetweeners och käkade popcorn.
Filmen var lite löjlig men väldigt rolig.

Igår tog vi bussen hem till Jonas och Kaisa för att gosa med Lilleman och äta
fruktsallad - som tog ca 1 timme att göra i ordning enligt perfektion (fråga Jihad).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback