Sena nätter, tomma glas

I onsdags förra veckan var det dags för nästa sällskap att hälsa på.
Denna gång tre bröder ifrån Norge som förärade oss ett par dagar av sin tid.

Middag åt vi på Chophouse i Tigné Point, och alla var mer än nöjda med både
mat, vin och deras service! Efter det blev det en drink på Juuls, och senare helrör
Hugos och svineri på Native - allt som hör till! Jag och min man var hemma
runt sex-tiden och då var vi bland dom första att lämna sällskapet ..

En hård kväll och natt bjöd såklart även på en hård dag på jobbet dagen efter.
Men vad hade vi väntat oss? Ett trött team kan jag lova, men trots det glada och
fnissiga när bilder togs fram och historier återberättades. Som det ska vara.


Från torsdagen finns tyvärr inga bilder, men middagsplaner hade vi, så strax
efter åtta var vi på plats i Mdina på hotell Xara Palace och restaurang Mondion.
Magisk utsikt och jättebra mat även här! Vinet bytte jag dock ut mot VATTEN och
cocacola för att jag inte falla ihop död på golvet. Ett glas vin blev det dock senare
under kvällen då vi åkte bort till Westin Hotel för att spendera ytterligare några
timmar innan det var dags att åka hem till sängen och sova snabbt och hårt innan
fredagen och jobb väntade. Det gick fint, det mesta går fint på fredagar tror jag?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback