San Vito lo Capo

Dag nummer 2 spenderades i San Vito lo Capo.
Vi åkte dit på förmiddagen, spenderade förmiddagen solandes på stranden och
sedan gick vi och spanade in cous-cousfestivalen som pågick under hela helgen.


Jag somnade på min solstol i vanlig ordning, så Jihad gick på en egen utflykt för
att roa sig och inte bli FÖR rastlös. Han hittade en massa spännande prylar som
han fick visa mig när jag väl vaknat till liv. Goda Harry Potter jelly beans i olika
smaker, mattor i alla möjliga färger, kaktusar, tavlor och såklart massa cous-cous!

Provade även på glass i bröd. Såg mycket märkligt ut men var riktigt smarrigt.
Kombinerad lunch/middag åt vi på en restaurang med den största menyn jag sett
men som innehöll kanske minst? I alla fall, supertrevlig service på italienska.

Kroppsspråk fungerar alltid lika bra att ha när man inte kan språket!

Helt trötta när vi var tillbaka hemma igen, så det blev bara mys på hotellrummet.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback