Dinner and drinks!

Igår sprang jag runt i hela Sliema och försökte hitta något (vadsomhelst!) att
handla. En klänning, kjol, en byxa, en sko, men som vanligt hittade jag ingenting.
Gick hem och surade och när mannen kom hem ifrån sin dykning sprang vi bort till
Surfside
och käkade pizza. Handla, hem, vilostund, sedan dags att fixa håret och
ansiktet för klockan 21 var det minsann middag på Hugos tillsammans med massa
trevliga människor! God mat, vin och hotshots medan regnet öste ner utanför.
Dans på Nordic+, snubblingar på Native och ett trött sällskap på Steam.

Natten slutade runt sex-tiden så imorse sov vi ut ordentligt! Skönt.
Frukost (snarare lunch), filmkik och lite senare gav vi oss ut i vinden med en
hallonpaj i högsta hugg för att hoppa på bussen och åka hem till Jonas, Kaisa
och lilla Milo för en söndagsfika och bebisgos. Han är den sötaste ungen jag vet!

Hemma nu och ser inte alls fram emot måndag och en ny arbetsvecka. Men ..
1 månad kvar tills mamma och pappa kommer på besök, dryga 2 månader kvar
tills jag åker till Sverige och hälsar på i hela 2,5 veckor (rekordlänge).
Känns som att det är så himla länge kvar, men tiden kommer förhoppningsvis
springa på lika snabbt som alltid. "Tålamod är en fiskares bästa vän", som Lottas
pappa säger. Nu ska ni få se fler bilder från helgen, den roligaste biten c",) PUSS.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback