Cupcakes med affro

Halloweenfest igår, ovanför Shadows.
Öppen bar och en massa utklädda människor!

Började hemma hos Honken där vi pysslade ihop våra kostymer, lyssnade på
musik, blåste såpbubblor och hade det trevligt! Middag på Papparazzi och så en
drink på Juuls, sedan hem för en sista touch innan det var dags att åka iväg till
kalaset. Jag var redan vinfull och i bra form ..

Hade vissa svårigheter att känna igen en del, vilket antingen visar på väldigt bra
utklädnader eller att jag var väldigt full? Jag väljer att tro på det 1sta alternativet.

Kvällen slutade nere på Native i vanligt ordning.

Dagen har vart mindre pigg. Vi har gått en promenad, ätit på Subway, ätit chips
och dipp och legat i sängen och sett på film. Snart dags att somna så jag kommer
upp till jobbet i tid imorgon. Hoppas ni har haft en härlig helg! Vi hörs snart igen ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback