Båtkalas på Fernandes II

Lördagen den 1 oktober var det dags för båtkalas!

Tillsammans med ett glatt grabbgäng och diverse suputer klev jag på båten
- som visade sig bli riktigt rolig! Vi fick se 2 stora delfiner som simmade längs med
oss en bit, dricka sliskigt söta drinkar som var gröna som gift och dansa i bikini i
eftermiddagssolen tillsammans med en massa härliga tjejer ♥

Sen att jag var tröttast i stan under kvällen är helt OK.
Medan gänget drack öl och absint på Cork's Bar sippade jag på en cola och
käkade chips. Det var bara att inse mitt nederlag och beställa en taxi hem medan
dom andra festade vidare i riktig PV-anda.

En helbra dag i alla fall, och många roliga och en del helknasiga bilder c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback