Resten av min helg

Lördag som sagt. Smörgåsboden för frukost, Lida för promenad!
Som jag saknat båda delarna, det är bland det absolut mysigaste jag vet.

Till middag blev familjen bjudna på Jocke och Camillas matpåse; TACOS! enligt
(mitt) önskemål. Även Rambo kom förbi, kramades hej och pratade lite. Himla bra.
Så Mycket Bättre - jag älskar Laleh - uppkrupna i soffan. Tess kom äntligen också,
senare en halvfull men glad Tomas. Freaky Friday, chips, dipp och massa MYS! ♥

Idag är jag tillbaka på ön efter ett par timmars flygresa ..
Fick skjuts ut till Skavsta av mamma och pappa, så självklart åt vi köttbullar
tillsammans innan det var dags att åka. Fruktansvärt gott! Ett väldigt tomt plan,
vilket innebar mycket yta att sitta/ligga på. Lyssna på musik, sova, spela, framme!
Honken
körde hem folk, vi åkte och handlade på Arkadia och sedan hem till mig
och här sitter jag nu. Och bloggar. Lika bra det.

3 veckor till, sen är jag tillbaka. NU: En cigg, en dusch och sedan lockar sängen.

Kommentarer
Postat av: Honken

LIKE

2011-11-27 @ 23:58:35

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback