Kalasbra fredagskväll

Haha, jag är fan sämst i världen.
Att inte dricka verkar inte riktigt vara min grej.

Igår efter jobbet sprang jag upp på terrassen för en öl och lite snack med
kollegorna, sedan gick jag hem och gjorde mig i ordning för att senare möta upp
alla fina tjejer ♥ på The Emperor of India för en mycket trevlig och god middag!
Efter det var ursprungsplanen att gå hem och sova, men icke.

Tog mig istället bort till Hugos Tapas där jag hittade Razmus, Henning, hans
bror och vän. En passionsmojje och sedan till Hugos Lounge där jag drog i mig en
redbullvoda. Den satt fint. Följde med kollegorna till Ryans där vi hängde gäng,
rökte för mycket, drack lite mer och slutligen dansade häcken av oss tillsammans
med alla glada malteser. Kul sällskap gjorde hela kvällen!

Sen sen sen. Vad fan hände sen? JO! 22:an av alla ställen. Jag gillart.
Ett glas vin, trängsel, sånghissen ner och vidare till okänt hak i kära pv, för att till
slut inse att det var dags att åka hem och sova klockan halv sex på morgonen ..

Ikväll blir det game night hemma hos Sandra! I think we should do this. c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback