In Between Dreams

Det finns så himla många fina människor runt omkring mig.
Jag är lyckligt lottad som får ha er allihopa i mitt liv!

TACK för att ni finns

Ikväll har jag promenerat längs strandpromenaden med 2 av dom;
världens bästa Kaisa och Jenny och lillkillen som följde med i vagnen såklart.
Pratat har vi gjort och återigen kommit fram till slutsatsen att ALLT LÖSER SIG.
Och så är det. Det kan få ta lite tid, men förr eller senare löser det sig.

När jag lämnat av dom båda hos sig satte jag på musiken och gick vidare.
Det är skönt att gå, man kan koppla av och på tankarna lite som man önskar.

Kom hem, packade (för imorgon åker jag hem!), städade och pratade lite mer ..

Nu är klockan mycket och om jag ska komma upp imorgon är det bäst att försöka
somna på momangen! Imorgon blir det jobb fram till 17:30 då taxin plockar upp
mig från kontoret. Om ca 24 timmar ligger jag förhoppningsvis i min alldeles egna
säng hemma i Stuvsta. Jaa, jag längtar fortfarande ihjäl mig, men nu är det nära!

Kommentarer
Postat av: K - Livet på Malta & som mamma!

<3

2011-11-26 @ 10:18:02
URL: http://dictumfactumbyk.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback