Dags för en onsdagsbio

Hej hej hallå kära Blogg,

Hemma från jobbet och har precis ätit middag.
Pasta till lunch, pasta till middag. Mindre bra, men gott!

Nu blir det en liten stunds vila på det och sedan en promenad till St. Julians för
att se på bio. Hade tänkt spara den till helgen, men kände för att hitta på något
mysigt ikväll. Det blir The Ides of March. Tror den kan vara mycker bra (hoppas).

Igår kväll spenderade vårt härliga Betssonteam kvällen på Chophouse!
Laxcarpaccio till förrätt, en god köttbit och pepparsås med grönisar och rostad
potatis till varmrätt, en dubbel Baileys till efterrätt och en hel del vin till det.
Satt där och skrattade fram till midnatt, då jag kände att det var dags att gå hem.

En riktigt mysig kväll som jag hoppas att det blir många fler av i framtiden c",)

1 vecka och 1 dag kvar tills mamma och pappa kommer på besök
.
2 veckor exakt tills jag åker hem och hälsar på i mitt kyliga (vinter?)land.

Det blir SÅ bra! Strax ska jag kasta in lite pics från lördagens bravader. På tiden?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback