Jag hittade en lista

Dagens humör: Trött och förväntansfull.
Dagens borde: Sova en massa timmar och handla mat.
Dagens frisyr: Utsläppt med luggjäveln i ett spänne.
Dagens smink: Inget smink. Smink är för fashion för nattpass.
Dagens klädsel: Nästan-pyjamas; mjukisar, linne och en myskofta.
Dagens favoritlåt: Jag har inte lyssnat på en enda låt idag. Kommer senare ..
Dagens planer: Åka hem, byta om och lägga mig och sova på en solstol.
Dagens vill ha: Semester och massvis med pengar så jag har råd att vara ledig.
Dagens längtan: Tills på söndag, till Sverige, till familjen och alla vännerna.
Dagens beroende: Kramar och cigg.
Helgens bästa: Hela lördagen var helgens bästa ♥
Helgens mest efterlängtade: Kvalitetstid med min man!
Helgens pinsammaste: Jag gör aldrig pinsamma saker för jag är fett ball.
Dagens motto: Blir man mobbad om man inte har något motto? För jag har inget.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback