Solpoolfestkaoshelg

Helgen har vart underbart bra, kul, trevlig, mysig och kaotisk! Allt-i-ett.

Det ligger massvis med bilder som väntar på att få komma upp, men det kommer
nog ta ett litet tag i och med att jag jobbar hela dagarna denna vecka. Ledig helg
nästa dock, så då har jag tid över. Förhoppningsvis tidigare.

Tack för ditt tålamod (undrar hur många gånger jag skrivit det idag?) ..

Jag har trötta ögon, är torr runt munnen av sol och för mycket cigg och min röst
låter som en gammal alkoholiserad kärrings. Planen var att möta upp Tess och co.
ute ikväll, men vi får se om jag orkar med det efter en hård dag på jobbet (jag är
ju fortfarande i semestermode ffs). Annars kommer jag hem till Sverige snart och
då hinner jag träffa dig och dig och dig igen ♥ Det ska självfallet bli himla mysigt!

Nu har jag 35 minuter kvar av denna lata dag innan jag får gå hem. Yippieyeiiii.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback