Slutkläm och saknad

Lördagen åt vi middag här tillsammans med Kaiian!

Tog oss en snabb sväng bort till Exiles där ett par jobbarkompisar firade
födelsedagar, 50 år tillsammans, riktigt gammalt, hihi! Tog en promenad till
Memories för sång, shotsbricka och drinkar. Husligan kom dit och snackade skit,
berättade historier om tanter och märkliga människor, händelser .. Vi gick och
hamnade på dom gamla vanliga ställen för mer dricka, en jäkla massa snack med
allt och alla om allt och inget. Tog oss även förbi lilla stället i trappan mittemot
Nordic
(vet inte vad skiten heter) där det serverades shots och kaka som ingen
ändå ville äta? men en del tvingades till.

Blev en sen natt mer kaotiskt avslut på grund av att fyllan förstorar saker som
egentligen är mini. Men allting går att lösa, vilket vi alla också gjorde. Bra jobbat.
Läxan lärd: inga mer redbullvodka shots för mig, eller aldrig mer snarare.

Söndagsfrulle på Portomaso, 1 timmes dusch + sol på taket och sedan hem för
lite vila (sömn) till en film! Efter filmen gick Tess hem till sitt nygamla hem och
lämnade mig åt mitt öde. Men som tur var kom min man hem ganska snart så vi
fick kramas lite, vilket var efterlängtat och hemskt mysigt. Som alltid, bästa DU

Det har varit helt sjukt mysigt att ha min bästis här, att kunna prata av sig om
PRECIS ALLT som är vikti
gt och allt som är roligt och bara allt som man känner för.
Prata och l
yssna på härlig musik tills man somnar mitt i en mening. Sola och bada,
SKRATTA! Kramas
, hoppa, studsa, dansa lite (väldigt lite märkligt nog) och busa.

Jag saknar redan att ha henne såhär nära! Det är synd att vi bor LÅNGT ifrån
varandra, livet är så mycket enklare med sina finaste vänner en trappa nedanför
eller en liten promenad bort .. Men en vacker dag hoppas jag att vi är där igen.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback