Min dumma mage

Igår (förrgår?), söndag var det dags för företagskul, men jag vaknade
med en stackars mage som inte mådde helt hundra, så jag valde att avstå.
Vilket var trist som fan, men vad ska man göra?

Blev istället sängliggandes halva dagen innan jag bestämde mig för att gå ut
och få lite sol. Ringde Kaiian som inte mådde helt bäst hon heller, men bestämde
sig för att komma ut hon också. Så mötte vi upp våra kära pojkar plus Victor och
Furu vid Surfside. Eftermiddagssolen var så mysig och det blev till och med ett
snabbdopp i havet (1sta för i år på Malta!). En glass på det och sen hem för att
få mat lagad till mig av min alldeles egna privata mästerkock ♥

En film innan sovdags och dagen blev himla bra tillslut, trots dum mage.

Livet är fan så mycket bättre när solen skiner och man kan vara ute om dagarna!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback