Brev till Marie Blyberg

Hej Marie,

Vi mår bra! Hur mår du? Hur var födelsedagen?
Tess mår som den prinsessa hon är. Hon börjar bli brun som en bajskorv.

Igår flyttade hon in hos mig efter att min arbetsdag var över. Vi drack lite öl och
breezers som färgar tungan, plockade upp Gittan och Kaisa och käkade middag
tillsammans på Hugos. Efter det drog den gravida och den icke-lediga hem och vi
gick en trappa upp för en vidrig gratisdrink som vi inte ens drack upp, utan istället
sprang vi till Memories för en (halvgod) drink och en sång! Det blev All that she
wants
med Ace of Base och jag var ganska så bra (alltid). Där var även ett gäng
tanter som rockade järnet och hade SJUKT FULA frisyrer och långa badshorts med
bikinibrudar på (en). Vi tror hon var homosexuell, eller åtminstone bi ..
Men man vet aldrig i dagens läge. Dom var ju liksom britter?!

Efter sångstunden gick vi till Native för en Bananarama!
Har du inte smakat så måste du smaka, den smakar milkshake med sprit och är
svingod. Jag jagade iväg en italienare som trodde vi skulle förstå honom trots att
han inte kunde ett ord engelska. Jag orkade inte vara trevlig, vi visste ändå båda
2 vad han var ute efter och vi var inte direkt intresserade ..
T
tyckte jag var otrevlig, mest för att hon blev skrajj och trodde vi skulle få stryk.
Anyways, det fick vi inte. Istället fick vi sällskap vid ett bord av 3 trevliga grabbar
som jobbade på Radisson vid Golden Bay. Lite märkliga och ganska fula, men vi
orkade liksom inte med varandra, så vi uppskattade att prata med någon annan.
Så var det såklart skitkul när grabbarna kom ut! Även om dom var för städade
eftersom dom skulle upp tidigt idag och fast att våra män inte ens kom ut
(tråkmånsar). Vi drack en shotsbricka med gröna goda shots på nya Nordic+,
snackade skit och blev lagomt fulla. Sen tog vi en promenad hem till mig och
somnade, efter lite snicksnack, Roxette och pussprat med marockanen.

Idag har vi legat på taket på Intercontinental och fått lite färg. Det var mysigt!
Nu ska jag duscha, vi ska sminka oss och halv nio ska vi vara hemma hos Gittan
för att äta middag och dricka vin. Det blir tacos och rosé (Rose de Anjou, mycket
viktigt, värde). Sen ska vi ut och göra PV jävligt osäkert i våra klackar och alldeles
för korta kjolar. Vi planerar att slå kvällen igår med ett par längder i bassängen.

SNART (!) är det dags för dig att komma ner till ön och hälsa på. Den saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, tack för uppdateringen, ni verkar ha kul. Vi får väl försöka åka med nästa gång mamma och pappa åker. Rebecka och Rosanna är sugna på att hälsa på också men de vill inte åka med oss utan med Tess.



Kram

2011-05-08 @ 17:56:00

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback