2 timmar, 45 minuter

3dje natten rullar på en smula bättre än föregående. Skönt det!
Har fått mig lite nödvändig sömn under dagen, fått god mat och fått kramas
en liten stund. Det gör underverk. Sitter och lyssnar på lite mysig musik och mår
fan ganska bra. Kanske mest för att jag vet att min finaste kommer ligga och
sova i sängen när jag kommer hem! Lite sovmorgon för hans del då det är möte
imorgon klockan 9:00. Ska jag orka mig dit? Mycket möjligt faktiskt. För nyfiken för
att inte ta mig dit. Det berör mig och mitt jobb, klart man vill veta vad som sker ..

Ett snurrigt inlägg utan något som håller ihop det. Så kan det bli ibland.

Med 2 timmar och 45 minuter kvar tillåts man vara lite smått kocko. Faktiskt.

Puss och hej, leverpastej.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback