Vilken rastlös stackare

Jag har aldrig påstått att jag är en hejare på olika poser ..
Men visst sjutton är dom FINA allihopa? Jag är nöjd som fan.

Nu ska jag röka, jag har vart röksugen sedan 1,5 timme tillbaka (minst).

Sen steka ett ägg. Eller åtminstone försöka. Matglagning är inte min starka sida.
Efter det tror jag att får lov att ge mig utanför dörren så jag inte spenderar en till
dag hemma. Det är så fruktansvärt trist att vara arbetslös, ge mig mitt liv tillbaka!

Hade man däremot vetat att det datumet kommer jag ha ett jobb, det VET jag.
Då hade det vart hur skönt som helst att vara ledig och inte behöva göra nånting.

Men nu är det inte riktigt så och då är det bara att fortsätta hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Och nu blev jag sugen på en cigg juh!! ;P

2011-03-10 @ 13:27:14
URL: http://lenitaw.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback