Varm sand mellan tårna

För övrigt! Så har vi snart semester. Äntligen ..
Som jag har längtat efter lördagen den 12 mars ända sedan vi bokade.

Jag ser fram emot stark sol, varm sand mellan tårna och saltvatten som svider i
ögonen. Måste komma ihåg att köpa med mig solskyddsfaktor, får inte glömmas.
Och när vi kommer fram till Madrid ska H&M få sig ett besök!

Hoppas innerligt att dom blommiga klackarna som finns på deras hemsida ska
finnas där i någon utav hyllorna. Tror dom skulle göra sig stört bra på mina fötter.

Men nej, självfallet är inte det höjdpunkten. Utan 10 dagar ledigt med hjärtat

Kommentarer
Postat av: Sara

Aha okej då förstår jag..



Lycka till på intervjun och hoppas ni får en härlig semester!! :)



Ses om en månad! xoxo

2011-03-08 @ 05:01:42
URL: http://www.varsomhelst.nu/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback