Attacklängtan efter bästa

Tröttheten börjar ta över min kropp! Inte OK nu när det börjar bli sommar ..
Det är ju nu man ska vara som piggast och gladast?

Ja
g saknar mina bästa vänner där hemma ♥
Dom
jag kan umgås med utan att behöva tänka så mycket, bara vara.

Märkligt hur man ibland får sådana attacker och känner sig ensammast i världen.

Men ... Det gäller att se det positiva i allt. Vi har soligt och snart sommar.
Och det är FREDAG imorgon och därmed ytterligare en ledig helg
, underbart!

Planerna för helgen är inte spikade direkt, men jag är hemskt sugen på att
spendera MYCKET tid i solen. Surfside? Lunch utomhus är självklart! Förutom det
vill jag gå ut och supa ner mig. Ja, den här helgen också. Man måste passa på
medan man är ledig, när skifttimmarna börjar sen blir det svårare.

Igår gick vi med Sushistig, Honk, Suzy på bio och såg I am number 4.
Smällde såklart i mig massvis med popcorn men hade som vanligt LÄTT kunnat
proppa in lite mera! Popcorn är bland det godaste som finns. Kanske efter Hugos
curry? Vilket ledder mig till kvällen, då vi ska dit och käka middag.
Tror att det blir samma gäng som igår och jag tror att trots att jag skulle vilja
beställa en vegetarisk tempura (för att det var så jäkla gott) kommer jag beställa
det gamla vanliga; red curry with chicken and rice. Mycket ombytlig tjej, men
skönt som fan när man som jag har en dos av beslutsångest i 9 fall utav 10 (typ).

Kommentarer
Postat av: Camilla

<3

2011-04-03 @ 20:07:00
Postat av: frane

Sushistig hahaha

2011-05-04 @ 11:37:46

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback