Nu tar jag mig i kragen

Det får väl vara dags att lämna ett avtryck nu då!
Såhär 2 dagar efter hemkomst .. (lite långsam får man vara ibland).

Vi har haft en jättemysig semester som startade med regnbåge, kalla vindar och
mycket moln, men ryckte upp sig så att vi fick sol och värme större delen av tiden.
Dag 1 slog vi på stort och gick ut, bensinen var Red Bull/vodka endast, vilket inte
var det smartaste fick vi erfara. Läxan lärd .. Rutten då? Avalon, Spy Bar, Pachan
(inga speciellt imponerande ställen men roligt hade vi iallafall -det är huvudsaken)

Annars har vi myst i solen, badat lite, åkt runt med en bil som vi hyrde i 2 dagar,
sett bergen och mött snabba bussar som inte ville sakta ner på de små vägarna
så att hjärtat satt högt upp i halsgropen (!). Vi har åkt båt och sett delfiner live,
vilket var en råball upplevelse. Vi har s
jungit kareoke (ja, Jihad också) och druckit
drinkar på Hula-Hula
, vi har promenerat längs stranden, tagit massa roliga bilder,
ätit
goda middagar i Maspalomas och vart ute och svängt runt ett par vändor till.

Landet i sig är väldigt vackert, men de kända turistställena är extremtturistiga!
Jag är jätteglad att vi åkte till Gran Canaria för vi har verkligen haft det svinbra,
men jag tror inte det är ett ställe jag kommer att besöka igen. Det finns så himla
många andra platser i världen att se som står högre upp på listan.

Bilderna från semestern är på gång. Photoshop går hett, men det tar tid ..
Sedan ska jag även dyka in och berättade lite om mina första dagar på Betsson.

Det finns mycket att ta igen, men det får vänta till ett senare tillfälle. Pussochhej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att ni haft det bra på semestern, ser fram emot bilder från resan :)



Ses om en sisådär två-tre veckor! kraam

2011-03-25 @ 05:29:35
URL: http://www.varsomhelst.nu/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback