Morgondagens att-göra

Nuuuså! Ska saker och ting ordna upp sig.

Min fredag är fan fullproppad. Fast ändå inte, det bara känns så.
Träning 9:30, en tripp till Floriana för att försöka hitta polisstationen, frukost
någonstans däremellan, handla mat till kvällen, vaxning 14:30 och sedan hoppas
jag på att få träffa Danielle en liten sväng! En fika? In och Facebooka damen.

& packa. Såklart. Jag älskar att packa! Resfeber och förväntningar.

Haha, och mer än så var det inte, med andra ord inte särskilt fullproppad ..

Idag startade jag och Lisa dagen med ett abs & pumps pass på Le Meridien.
Uppfriskande, men jäklar vilket jobbigt pass! Och en del av övningarna var på tok
för komplicerade för min del. 1sta gången är inte alltid himla lätt. Men nästa gång!

Klockan är efter midnatt och det börjar bli dags att stänga ögonlocken och sova.

Ska bara slita mitt hjärta ifrån sitt arbete, så att jag har någon att somna brevid ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Damn vad synd det där med Subway..men men livet går vidare ;)puss!

2011-03-14 @ 08:13:46
URL: http://www.varsomhelst.nu/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback