Lördagen den 26 mars

Jag hade en jättebra födelsedag tack vare alla ni härliga vänner ♥

Började dagen med lunch på Irrera tillsammans med mitt hjärta!
Vi beställde in sjukt mycket mat som vi tyvärr inte orkade äta upp .. (dåligt).
Pommes, pumpasoppa och vitlöksbröd till förrätt, sedan varsin pasta när man
redan var mätt och till det en flaska rosévin. Man kan säga att vi rullade hemåt.

Ett avsnitt Community och lite vila på maten, innan det var dags att göra oss i
ordning inför kvällen. Ingenting gick som jag ville och jag var tvungen att ta en
cigg för att lugna nerverna. Det löste sig i alla fall till slut och jag var äntligen
påklädd! Ett par droppar Baileys och WKD blåbär, sen in i taxin mot Hugos där
vårt bord förbereddes. Hade bokat för 20, men dom hade skrivit upp 12? Vims.
God middag, skönsång, hotshots, drinkar och massa trevliga människor!
Vi blev kvar där ett bra tag och sedan gick vi upp till Shadows en sväng. Efteråt
Native
och Steam i vanlig ordning. Har ingen aning om när vi kom hem eller hur,
men hem kom vi och vaknade strax efter ett idag. Mådde bra fram tills för ett par
timmar sedan då jag blev äckeldålig, men nu är det bättre igen. Goda baksmälla!

Efter ett besök på PH idag tog vi oss hem till sängen där jag fortfarande ligger.
Vi har sett på en film (som jag somnade till såklart) och 5 avsnitt Solsidan. Bästa.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback