Jag är mina egna klack

Idag har mina bikinsar hittat hem! Glada färger och fina mönster.
Ska snart slänga på mig dom och ha en liten "modevisning" med mig själv ..

Angående intervjun igår så gick den BRA
. Jag är alltid så hemskt nervös,
nästintill illamående innan det är dags, men sedan går det oftast (men inte alltid)
helt okej när man väl sitter där. Och igår var inget undantag. Heja heja mig själv!

Ja alltså, har man ingen hejarklack som peppar får man väl vara sin egen?

Min dag började med Power Plate + promenad, sedan frukost och dammsugning.

Har inte haft så mycket annat för mig om jag ska vara ärlig. Ganska skönt.
Lite sugen på att gå ut och hitta på något, men det är kallt ute! Även om det
såklart är en smula soligt också (det är ju trots allt Malta vi pratar om).

Annars? Nedräkningen närmar sig sitt slut, 3 dagar kvar. Det är fan INGENTING!
En bio blir det troligtvis ikväll; Black Swan tillsammans med tjejerna och popcorn.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback