En meningslös förmiddag

Ytterligare en intervju bokad på tisdag nästa vecka.
Har dessutom pratat med 2 rekryteringsbolag idag om 2 olika tjänster,
men den ena var inget för mig enligt min egen åsikt och den andra vet jag inte
riktigt om jag kvalificerar för .. Det märker vi så småningom!

Började min dag med Power Plate och efter det har jag inte gjort någonting.

Det är tråkigt väder ute och jag har ingen större lust att gå ut och frysa ..
Men det ska jag göra ändå! Strax. Hade tänkt byta shortsen jag köpte igår om
det finns något roligare och så ska jag handla ost till kvällens middag + något
som jag kan tänkas äta till lunch. Med min matfantasi blir det nog luft med vind.
Typ. Möjligen att jag köper mig något färdigt som bara går att stoppa in i micron,
men då finns det inte alls mycket att välja på. Lasagne eller lasagne? Ah lasagne!

Jag är ganska bra på dom här meningslösa inläggen, eller vad säger ni? Hejsvejs.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback