En lista i brist på annat

10 FAVORITER

Färg:
Rosa, orange, röd, grön.
Mat: Allt som Jihad lagar till mig ♥ + thai.
Band: Det är svårt att välja. Ingen nämnd, ingen glömd.
Bok: And I don't want to live this life - Deborah Spungen.
Hypnotisören - Lars Kepler.
Sport: Räknas dans som en sport?
Årstid: Sommar, sommar och sol. Alla dagar i veckan!
Veckodag: Fredag, lördag, söndag. Otippat ..
Glassmak: Choklad, polkagris, lakrits, jordgubb, melon.
Tid på dygnet: Mitt i natten eller tidig förmiddag.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött. Harmonisk.
Smak: Eftersmak av Baileys och en cigarett.
Kläder: Mjukisar, mjukiströja. Och så ett täcke på det!
Bakgrund: 3 bilder, svart, rosa ramar.
Nagellack: Inget alls.
Tid: 23:11
Omgivning: Mitt nuvarande smutsiga hem.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Säkerligen kört över heldraget.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Det har väl hänt.
Varit med på TV: Jag vet inte vad jag skulle ha gjort där?
Kysst någon du inte känner: Såklart får jag väl svara.

2 VAL

Kaffe eller te: Inget jättefan av något, men te.
Vår eller höst: Helt klart VÅR!

1 ÖNSKAN

Att helgen bjuder på fint väder, en trevlig dag och en kalaskväll!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback