1sta dagen som arbetslös

Igår kom jag till jobbet klockan 13:00 då jag började.
Möte med cheferna ungefär 1 timme senare. 2 olika alternativ;
1
) Lämna på en gång, 2) stanna kvar hela perioden ut (till den 20 mars).

Kan någon gissa vilket alternativ jag valde? .. Jag gick hem.
Hem och gjorde ingenting tills det var dags att shejka loss på zumban! KUL!

I morse var det dags för Power Plate igen, sedan en promenad, hem för frukost
och tillfix innan intervju! Det var en trevlig sådan och jag tror att den gick rätt bra.
Svårt att veta. Hon skulle höra av sig innan jag sticker iväg på semester.

Efter det har jag inte gjort många knop. Dammsugit våra smutsiga golv och
tvättar nu våra smutsiga kläder och handdukar. Funderar på hur jag ska lyckas
sysselsätta mig själv i 1,5 vecka utan att ha ett jobb? Välkommen rastlösheten ..
Men antagligen blir det ganska så lätt och säkert till och med lite (mycket?) skönt.

MiddagBlue Elephant ikväll tillsammans med Urge och Amy som har sin sista
kväll på ön ida
g, imorgon sticker dom nämligen till Gibraltar och börjar sitt nya liv!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback