Planerna för imorgon

Min lilla pojke ligger och sover. Klockan är kvart över nio.
Börjar känna mig trött jag också, så ska bara göra färdigt helgens bloggande,
sedan stänga ned datorn och lägga mig tillrätta ..

Kanske man till och med kommer upp lite småtidigt imorgon?! Vore ju inte alls fel.

Planen för morgondagen är sol, sol, sol, lunch på Irrera (cravings), kolla vad dom
andra damerna har för si
g, städa undan allt stök här hemma, tvätta, tvätta, torka
och hän
ga, glo i affärer utan att handla (lycka till, 1000tack), leka med photoshop.

Hela dagen är redan avklarad i mitt huvud. Egentligen är jag dum som planerar,
även om det inte är viktiga saker jag ska göra. Bara av att ha små "måsten" blir
det ett stressmoment. Och det skönaste som finns när man är ledig är ju att bara
vara. Det är inte min starka sida .. Men jag lovar att öva nästa gång jag är jobbfri.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback