Starka strömmar

Nu sitter jag på jobbet och snorar. Jag är täppt som attan!
Halsen börjar dock kännas lite bättre, även om den ännu inte är 100 ..
När jag går av mina nattpass ska jag tamigtusan vara frisk som en nötkärna.

Lillebror, Patrik och Emmelie kommer ju hit + att KG har semester och Jihad
kan vara med när han inte måste jobba. OCH JAG ÄR FÖR17 LEDIG I 6 DAGAR!
Då får man bara inte vara sjuk, det står i Terms & Conditions (jag har mina egna).

Idag släpade jag med mig mitt till stranden.

Jag vet vad ni tänker, men jag blev faktiskt frisk(are) av att vara utomhus.
Låg och sov på en solstol i ett par timmar, hoppade i vågorna, min livräddande,
tuffa grabb hämtade upp en stackars kvinna som fastnat i strömmarna och inte
kunde ta sig in själv, vi åt mat, sa hejhej till Emi, Åsa, Felicia och Marcus som
också var där och lekte! Och sen åkte vi hem, åt mat igen, sov, promenerade hit.

Hoppas på att det blir en lugn och skön natt (och gärna snabb som blixten). Puss!

Kommentarer
Postat av: Danni

Hahaha, visst vettu ;P

Vet du?! Nu har du en uppdatering som heter duga ! Hoppas du har en skön semester plump och så har du att göra när det är degt på jobbet när du kommer tillbaka för nu är jag back on track ;D

Puss

2011-07-29 @ 15:28:38
URL: http://Trapapanapa.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback