Spännande nytt

Gladdag! Spännande nyheter på ingång ..

Under mina lediga dagar har jag hunnit med att få lite sol på kroppen,
ett och annat dopp, ett par drinkar på Juuls med Jihad, och senare Nordic+
dit vi gick med nyfunna vänner som var på besök från Ö-vik (i måndags).
Surfside-häng, god mat och härlig massage! 3 lediga dagar är nästan semester.

Idag är man tillbaka på jobbet. Jobbar lite lustigt, men efter mina 3 nattpass
(söndag-tisdag) är jag ledig 6 dagar och då kommer lillebror, trilling och Emmelie
på besök, så jag har planerat in massor med aktiviteter! Jag vet inte om dem vill
följa med, men jag får väl kidnappa dom om inte. Strand, vattenland, fest & tivoli!

Vad tror ni om det? Jag tror att det kommer bli kalasbra! Nu ska jag luncha.

Kommentarer
Postat av: patricia

haha kommentera båda bloggarna men frågor ställs på min helt egna (; jaa alltså ska ju till thailand 3 veckor i jul men malta ska väl också gå att glida förbi :D puss

2011-07-23 @ 19:23:47

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback