Gårdagen var grym

Amen SHIT vad bra vi hade det igår !!

Blev upphämtade av Honken och Susanne vid halv tio och åka bort till Manouel
Island
för att möta resten av ligan och gå ombord på finaste segelbåten Mañana.

Det åts en hel del mat, dracks en hel del vin, öl och diverse alkoholinnehaltiga
drycker, badades vid Small Hole och Peter's Pool, snorkling och solning.
Under 8 timmar hade vi det trevligt och sen var det roliga över ..
INTE! När vi hoppat iland tog sig allihopa hem till sitt för iordningfix, sedan möttes
vi upp på Hugos för god mat. Efter middagen blev det varsin drink på Juuls, två
helrör på Beggars Pub och efter det hamnade vi på Native där någon nästan
somnade och resten vad glada och nöjda med tillvaron. Hemma runt fyra-rycket.

Klev upp vid 11:00 idag och började städa. Nu ser det trevligt ut här hemma igen!

Hade tänkt möta upp Jossan och Cassandra för sol, bad och snicksnack så jag
begav mig ut på jakt men kunde inte hitta dom och ingen mobildtelefon hade dom
med sig så det blev en snabb promenad fram och tillbaka till Peppis i strålande
sol istället. Tur att jag hade vatten med mig kan jag säga ..

Jihad
är fortfarande mer död än levande .. Törs jag hoppa på honom? (NÄ-HÄ-EJ)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback