Uppdatering av min dag

Min första dag i kylan började bra, men alldeles för tidigt!

6:30 vaknade jag och efter det var det ingen idé att somna om, med 2 timmar
kvar tills det var dags att kliva upp. Frukost med mamsen och sedan skynda bort
till Sabinas salong i Västertorp för hårfix! Tanken var permanent, resultatet blev
istället ljusare och ickekrull - men jag är mycket (mer än) nöjd.

När kaluffsen var färdigfixad käkade vi lunch tillsammans innan jag och mamsen
rörde oss vidare mot SKHLM där vi letade blommiga klackar som inte fanns och
provade lite kläder. En tur till Farsta C hann vi också med och där fick jag ett par
jävligt efterlängtade träningsskor av min bästa mams, och dessutom köpte jag
med mig ett par nya Converse, vilket fan var på tiden .. Mina fötter förblir ROSA.

20 minuters solpaus, ett besök i matbutiken för att handla middag, hämtade ut
mitt paket från H&M
, hem och käka, fikamys med familjen och bästaste vännerna
uppkrupna i soffan och sist men inte minst en snabb Sk
ypedate med mitt hjärta ♥

Nu; ett avsnitt Breaking Bad (möjligtvis två) innan jag hoppar på tåget. God natt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback