Långlunch och Jewels

Det har vart en seg måndag, med lång lunch och mycket Jewels!
Så får man sysselsätta sig när det inte finns något att göra på jobbet,
och när arbetsmoralen dessutom är väääldigt låg ..

Sedan var jag himla sugen på att gå en sväng när jag kom hem, men min ena
tåjävel är HELT totalsabb. Den gör så ont så att jag knappast kan stå ordentligt.

Halta Lotta
kan ni kalla mig.

Istället blev det middag och mys i sängen. Och här sitter jag nu, fortfarande.
Jag har skickat ut mitt CV till en hel del olika företag som jag vet söker så smått,
så nu hoppas jag på napp - helst snabbt också, men kan nog bli klurigt.

Jaja, hoppet är det sista som dör, är det inte så man säger? Kanske är själen?

Whatever, det är nog ändå ingen som bryr sig.
Tidig dag imorgon också, men innebär också att jag slutar tidigt vilket är trevligt!

Kommentarer
Postat av: madileine

Själen dör inte,den lämnar kroppen när man dör o lever för alltid vidare..............så vackert:):):) puss

2011-02-22 @ 11:19:48

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback