Dåliga besked åt alla håll

Vilken jävla skitdag detta visade sig att bli!
Efter semestern har varken jag eller de flesta av mina kollegor något jobb
längre. Ytterligare en stress i vardagen .. Nåväl. CV-skrivning står på kvällens
agenda, trots att det inte riktigt var vad jag ville sysselsätta mig med.

Dessutom har det TOKREGNAT! Plaskade genom pölarna till jobbet men blev
tvungen att vända om hem igen för att byta om. DYNGSUR ända in på skinnet.

Har fått ett positivt samtal idag dock, så vi får hoppas att det leder någonstans.

Lösa planer på ett besök hemma i kylan inom kort .. Vi får se vart DET leder!

Ser i alla fall fram emot morgondagen och helgen överlag. Tankarna får vandra
iväg på annat håll. Möjligt att jag blir gråtfull och slutar på en sten med skorna i
handen, men det får det vara värt.

Och så önskar vi oss fint väder på det också.

Nu ska jag jobba vidare. 39 minuter kvar. Sedan då? PV? Hem till sängen? (PV!)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback