Nu fattas bara en rubrik

Dagen blev riktigt bra till slut! Tack vare mitt hjärta ..

Klev upp relativt sent (11:00) gjorde mig iordning, stoppade in hörlurarna i
öronen och gick min favoritpromenad. När jag kom tillbaka hem drack jag en god
smoothie och satte igång med dagens projekt: ta hand om tvätten.

Tog mig en dusch och gick sedan ut en kortis igen; för att fota lite och njuta av
solen var planen, men det var inte alls så varmt som jag trott så jag gick snabbt
hemåt igen. När Jihad kom tillbaka ifrån sitt dyktest (som han såklart klarade med
toppresultat!) bestämde vi oss för att knalla bort till Candynavia och handla chips
och dipp. Sagt och gjort. Efter det såg vi till att beställa pizza, handla med oss
creme fraiche på den enda öppna affären (typ, jävla ph) och röra oss hemåt för
att landa utanför vår port i samma minut som deliveryn kom. TAJMING kallas det!

Pizza, svull och mys i sängen tillsammans med Disneyfilmen Tangled. Jag gillart.
Imorgon blir det Power Plate 9:30, sedan en promenad, lite sol (?) och städfixeri.

Kommentarer
Postat av: rosanna<3

Det e lungt bara den blir snygg ;) <3

2011-02-11 @ 07:12:49

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback