Sverigevisit 2-6 februari

Nu börjar det bli dags att packa. Vad ska jag ha med mig?

Har faktiskt precis kommit hem och sticker mot flygplatsen om 2 timmar.
Började dagen med Power Plate + en promenad till Amys katter, sedan sprang
jag snabbt hem för att jag höll på att kissa på mig, sedan ut igen för att fixa
inslagspapper, efter det möta upp Jihad och Simon Irrera för 1 timmes lunch!

Sen var jag även tvungen att springa ner till dykcentret för att hämta en DVD ..

Men nu är jag som sagt hemma! Tog mig en vilopaus på sängen, men känner att
jag borde börja aktivera mig så att jag hinner göra det jag ska innan jag ska åka.

Snart ses vi Sverige
♥ Jag förväntar mig en mycket solig och inte allt för kall helg!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Köp skorna ;) assköna.. de 2 cm jag gått med dem! haha

Och gud så kul med lite besök, vad när och hur? Och hur länge? hihih

2011-02-02 @ 20:22:06
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback