Saknar mitt fina hjärta

När jag kom hem packade jag fint upp väskan. Och dammsög.

Sedan var jag på ett fruktansvärt dåligt humör, men snörde på mig mina nya
skor och gick ut en sväng. Jag FLÖG fanimig fram, aldrig har det varit så skönt att
slippa Converse! Det var helt fantastiskt och när jag kom tillbaka hem igen var
jag en 1000 gånger gladare tjej - om än rätt så jävla svettig och äcklig ..

Men såklart inget som inte en dusch kan få ordning på! Dusch, yoghurt, müsli.

Det börjar bli läge att somna om jag överhuvudtaget ska komma upp imorgon.
Power Plate 9:30, promenad, handla något att äta till frukost, sedan jobb 14:00.
Vad jag inte är sugen alls på att jobba imorgon, desto mer sugen på att krama
om min man som kommer hem från sin Londonresa
. Det har
jag saknat massor!

GOD NATT allihopa. Är du nyfiken på att se mer bilder kan du alltid spana in fejjan.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback