Planer för denna fredag

Vaknade upp av att solen sken in i rummet. Underbart!
Det är fortfarande fint som fan, men tyvärr lite molnigt och småkyligt.
Att promenera utan tjocktröja var kanske inte det smartaste egentligen ..

Men men, nu är det gjort. Dagens träning är avklarad, har dessutom hunnit med
att handla vatten (tun
gt!), äta frulle och kasta in våra lakan i tvättmaskinen. BRA.

Resten av dagen ska jag dammsuga och kolla i affärer. Låter jobbigt va?
Får vara försiktig så att jag inte går in i väggen. Just det! Ska laga mat också;
pasta/pesto med grönsaker och mozarella. Mest för att det är det enda jag kan.
Det är jävligt enkelt, till och med för en inkompetent "kock" som mig.

Imorgon är det dags för jobb igen, men det är många timmar kvar tills dess.
Funderar på att orka med ett Zumba-pass innan också, bara det att det börjar
kl. 10:00 så då får jag ingen sovmorgon .. Kanske det kan vara värt i och för sig?!

Tänktänktänk. En cigg på det och sedan sätta igång resten av dagen! Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: ida

din snygge tok! nu har jag börjat blogga igen ;D

2011-02-11 @ 18:15:22
URL: http://idamalmlof,blogg,se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback