Imorgon börjar min helg

Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna.
Det blir så ibland, jobb jobb jobb och lite träning på det.

Idag är i alla fall en sista jobbdag innan en helt ledig helg! Känns mycket bra.
Var uppe tidigt i morse och körde Power Plate, gick hem och tog hand om vårt
jävla diskberg, käkade frukost och nu har jag precis kommit ut ur duschen.
Finns det något skönare än att duscha riktigt varmt?
Ja
jo, klart det gör, men ville bara förmedla att det är väldigt skönt ..

Lördagen består av Zumba klockan 10, eventuell promenad efteråt berodende
på hur trött jag är då, dammsuga och plocka undan här hemma, handla mat och
grejjer till kvällen, hem för fix och trix. Sen blir det middag här tillsammans med
mig själv, mitt hjärta och troligtvis Simon, möjligtvis Alex. Och under kvällen
har Urge och Amy avskedsfest med mötesplats Keggen, hah! Kommer bli GRYMT.

Söndag ser ut att bli en halvseg dag i sängen, men inplanerat är i alla fall biomys!
Bio och POPCORN, oklart vilken film. Finns ett par som verkar mer eller mindre bra.

Nu har ni mitt helgschema framför er, lika bra att ha koll! Ha en tokbra fredag c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback