Idag känns det bättre

Den här dagen känns redan mycket bättre.

Jag har ätit lite choklad (ajabaja!), gått en promenad, ätit frukost och duschat.
Börjar bli dags att klä på sig nu och sedan gå bortåt mot Gzira och kontoret ..

Idag och imorgon ska jag jobba 14-24 och sedan har jag två dagar ledigt.

got som gör hela torsdagen ÄNNU lite bättre är att det är PH (public holiday),
vilket innebär att även Jihad är ledi
g. Han ska visserigen iväg och dyka då, men
förhoppnin
gsvis tar det inte hela dagen. Och förhoppningsvis skiner solen så att
jag kan sätta mig utomhus någonstans och njuta lite! Vårväder redan nu, helbra!

Dags för mig att börja traska hemifrån. Hoppas ni alla får en toktrevlig dag. Puss.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback