Hjärnan går på högvarv

Jobbsökandet är i full gång .. Och snart semester!
Förhoppningen är självklart att komma igång och jobba igen direkt när vi
kommer tillbaka hem till ön efter 10 da
gars sol och bad. Vi får se hur det går.

Hela den här jobbiten får mig så fruktansvärt stressad och ur balans.
Min kollega slog huvudet på spiken här om dagen då han sa att såklart det
är jobbigt när du inte har någon kontroll över ditt eget liv
. Emilié Blomberg -
kontrollfreak nummer 1 (2?). Precis så är det. Och det är väldigt jobbigt för min
lilla hjärna att behöva gå runt och fundera på detta hela jävla tiden!

1) Kommer jag lyckas skaffa mig ett nytt jobb snart?
2) Kommer jag lyckas skaffa mig ett nytt jobb som jag trivs med snart?
3) Kommer jag behöva nöja mig med en kanske lägre lön än vad jag har nu?
4) Kommer jag överhuvudtaget ha möjlighet att stanna på ön om jag inte lyckas
hitta ett jobb inom 1-2 månader? Osv, osv ..

JA, jag kommer att stanna på ön. Jag har i alla fall svar på den sista frågan.

Det får jag se till att lösa eftersom det är där jag har mitt liv, mitt hjärta och det
är där jag vill vara just nu. Med lite vilja, jävlaranamma och positivt tänkande ska
det fanimej gå bra! Det SKA gå min väg helt enkelt (skakar hand med mig själv).

Nu önskar jag att jag låg i min säng under mitt varma täcke ..
Börjar det bli dags att krypa ned? Det gör det. Puss, kram och godnatt med er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbade du tidigare och vad jobbade du med? :)

2011-03-03 @ 18:44:03
Postat av: Emilié

Tills igår jobbade jag på ett igamingföretag som heter Betway/Gnuf, som shift supervisor vilket innebär att man ser till så att dagarna flyter på smidigt och smärtfritt, har koll på att saker och ting blir gjorda och på rätt sätt, slussar ärenden vidare till samarbetspartners, rapporterar eventuella fel osv :) Riktigt roliga arbetsdagar för det mesta!

2011-03-03 @ 19:31:11
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback