En underbart bra helg

Hampus födelsedagsfirande på fredagen blev SÅ lyckat!

Middag och fika tillsammans med släkten, sedan dök ytterligare nära och kära
upp senare under kvällen och hjälpte till att fira hans 18-årsdag. Vid 23:30 rörde
vi oss in till stan och Ambassadeur för drinkar, Fisherman och mycket dans inne i
Red Room och Schlagerummet. Allt lika sinnes bra musik och drag (trots lite folk).

När vi var färdiga med det stället tog jag och Tess med oss födelsedagsbarnet till
köarnas paradis White Room. Där dansade vi vidare ett tag innan vi insåg att det
nog vore bäst om vi började röra oss hemåt .. Man ska sluta när man är på topp!

I en taxi satt vi utan kontanter och ett icke-fungerande VISA kort klockan 5:00.
Lösningen? Lösa mynt som vi hittade överallt och ingenstans och ett gäng EURO.
Glashal uppfart. En höll på att ramla, den andra ramlade. Bra jobbat! Hampe var i
alla fall hjälte och räddade en dam i nöd medan den andra föll handlöst. Fyllskalle.

(ja, jag syftar på mig själv)

Morgonen efteråt vaknar jag och ringer lillebror för att jag inte MINNS att han
åkte hem med oss och vill kolla upp vart fan han håller hus egentligen?! Hör hans
telefon och inser mitt misstag. Resten av dagen var jag halvt om halvt borta och
illamående, men ändå på bäst humör eftersom jag var omgiven av världens bästa
vänner och familj ♥ Jag är stört glad att ni finns allihopa! Bortskämd med kärlek.

Dagen har jag spenderat med mamma, pappa, lillebror(en) och mina tjejer.
Vi har ätit en grymt god frukost och dessutom köttbullar med mos på flygplatsen!

Kommer som alltid att sakna er alla så fruktansvärt mycket. Men vi ses snart igen.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback