Att drömma sig hemifrån

Hur skulle ditt liv se ut om du fick välja?

Vart i världen skulle du vara, vad skulle du jobba med, hur skulle du bo?

Min dröm är att en vacker dag kunna LEVA i bikini.
Att bo på en båt eller i en liten bungalow på stranden och bara njuta av sol,
saltvatten och endast ha min kamera som redskap för att tjäna pengar.
Eller kanske ett arbete inom turism; försäljning av badkläder, surfingprylar?
Träna Zumba, yoga, gå härliga strandpromenader och dricka goda drinkar hela
nätterna så att man känner att man lever. Lära mig att dyka! Och att andas.
Ha en hund. Eller flera hundkompisar som även dem lever sitt liv på stranden ..

Marie skulle säga 'Look At The Fire'. Och jag tycker det låter helt underbart BRA!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback