1 månad och så lite till

Klev upp vid tio, klädde på mig och gick ut i det härliga vädret!
Det är verkligen vårväder; sol och varmt med en skön liten vind.

Har precis ätit frukost och tänkte kasta mig in i duschen. Sen är det sista
jobbdagen idag (på några dagar) vilket alltid känns väldigt skönt. Imorgon ska
jag ta med mig kameran ut och fota lite annat än de dagliga hissbilderna, haha!

Räknat ut att det är ungefär 19 arbetsdagar kvar innan vi åker på semester.
SOM jag ser fram emot det! Ska bli så himla skönt att lägga jobb och allt annat
på hyllan under 10 dagar och bara behöva tänka på vad man ska hitta på under
dagarna - sola och bada eller gå en promenad längs stranden? Dricka Baileys
eller drinkar? Vad ska man äta till middag? Livet kunde helt klart vara värre ..

1 månad och lite till kvar. Bara att hålla ut och göra det bästa med tiden tills dess.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback