Vi drar tillbaka tiden

Nu börjar jag känna mig lite sliten. Trött. Inte OK ..

Förhoppningsvis blir det en lugn och mysig vecka med inga måsten förutom jobb.
Och sen är det inte lång tid kvar tills jag får åka hem och krama familj och vänner!
1,5 vecka eller 11 dagar för att vara exakt. Saknar er hela bunten

Igår var så KUL! Sandra tog med sig ett quiz med spännande frågor, vi delade
upp oss i 4 lag och svarade på det vi kunde och gissade på det vi inte kunde.
Tyvärr förlorade mitt lag - Team Ice Cream, men vi tar igen det nästa gång. Lätt.

Sen gick vi ut. Till Shadows där vi ställde tillbaka våra klockan 3 timmar.
Allt för att inte känna sig så värdelös när man går hem senare än vad man tänkt.

Blev kvar där tills dom stängde eftersom grabbarna hade födelsedagskalas!
Hamnade sedan nere på Native såklart. Varför man fortsätter att dricka när man
kommer dit är en jävla gåta asså. Borde man inte bara inse att det redan är nog?
Det gör man i alla fall aldrig. Men 06:30 (alltså 03:30, ha) var jag äntligen hemma.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback