Snö på medelhavsön

På Betssons After Ski har ingen tråkigt.

Det var så fint ordnat borta i Villa Bologna i Attard. Snöflingor föll från himlen
(hur många har sett snö på en medelhavsö?) och landade på näsan, det var kallt
som där hemma och julmusiken var igång på lagom nivå.

Under middagen började det såklart spåra, och efter desserten var ingen ledsen.

Disneysånger, en man i fontänen, trapphäng, ett försök till att skapa en stor ring
så att alla kunde dansa tillsammans (det gick åt pipan), dans på bänkarna, FYLLA,
trängsel i baren, födelsedagssång, mer fylla, jobbsnack (det går inte att undvika)
och på det en massa glada kollegor som hade så jäkla kul! Bästa julfesten ever.

En taxi till Hugos med ett trevligt gäng. Drack en kall hotshot och blev sur.
Hah. Trött tjej på det, så jag åkte hem tidigt. Kom hem till ett tomt kylskåp, ringde
Honken och frågade om han var hungrig, han plockade upp mig och så åkte vi till
mitt kära McDonalds och åt massa skräp - men satan vad gott det var.

Kom tillbaka hem, la mig i sängen och tvärdog .. Tack alla för en GRYM kväll!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback