Let me entertain you

Lite förvirrande vecka, men idag är det i alla fall LÖRDAG.

I torsdags efter julfesten var det public holiday här på Malta = ledigt!
Jag vaknade klockan 10:00 och städade hela lägenheten, sen gjorde jag inte
mycket mer under dagen. På kvällen käkade vi middag tillsammans på Hugos
Tapas
- Sofia, Honken, Ole, Razmus och Jonas. Det var gott och mycket trevligt!

Fredag var det igår och klockan 17:00 startade vi med en AW uppe på terrassen i
vanlig ordning. Åkte hem och gjorde mig ordning, tog en taxi till Nordic+ där Kalle
spelade och sjöng! Stämningen var på topp, alla fina tjejer kom dit en sväng och
det var så himla kul! Senare gick vi till Memories och sjöng massa märkliga låtar
- mer eller mindre bra, haha .. Stannade kvar där tills vi blev utskickade, och då
gick vi till Native istället där jag nästan somnade. Nästa anhalt blev Donken med
Isabelle, Sammy och Henrik. Sombreros, pommes, Cola och 2 timmars snack och
planerande. Så mysigt! Lite nyktrare fick vi alla skjuts hem till våra dörrar.

Kom hem och tvättade för en gångs skull bort mitt smink innan jag somnade c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback